Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Biedronka

Treść opinii: Podczas robienia zauważyłem, że starta nieułożonego towaru przeszkadza Klientom robiącym zakupy z wózkami. Dokonałem zakupu 3 towarów: "Wody mineralnej żywiec 0,5 l", "Drożdżówki", oraz "Mrożonej kawy w kubku 200 ml." - miałem problem z odszukaniem odpowiedniego smaku kawy, poprosiłem obsługę o pomoc, Pani z obsługi pomogła mi odszukać odpowiedni smak, okazało się, że jest on najpopularniejszy i trzeba było sięgnąć po kubek dalej w głąb lodówki. Czystość - podłoga, półki sklepowe bez zastrzeżeń. Otwarta była jedna kasa, gdzie utworzyła się spora kolejka. W ciągu chwili pojawił się dodatkowy kasjer - Pan Mariusz (który obsługiwał także mnie), który miał problem z wydaniem reszty Klientowi (brakowało mu drobnych pieniędzy), na koniec zakupów nie dziękował Klientom, lecz odpowiadał „proszę” na podziękowanie ze strony Klienta. Kasjer ten nie stosował także odpowiednich zwrotów „dziękujemy i zapraszamy ponownie” co jest specyficzne dla tej sieci sklepów /branży/. W kolejce stałem około 5 min. przede mną był jeden Klient który zakupił około 10 artykułów (czas obsługi wydłużyła czynność zamiany pieniędzy na drobne). Raczej poleciłbym ten sklep swojej rodzinie/znajomym.