Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Kiedyś zarejestrowałem się na stronie instytucji o nazwie "JAKOŚĆ OBSŁUGI". Od tamtej pory jeden z moich adresów mailowych jest aktywnie obsypywany mailami od tejże kompanii. Lecz oni, zamiast podjąć jakis konkretny kontakt ze mną (np telefoniczny) i zaproponować konkretną stawkę za konkretne zadanie, wciąż bombardują mnie mailowymi ogólnikami. Zadałem sobie trud i znalazłem w internecie jedną opinię napisaną dla tejże instytucji, a dotyczącą firmy ubezpieczeniowej działającej online w systemie direct. Jako, że sam dokładnie w tym samym czasie nabywałem w owej firmie polisę oc, doszedłem do wniosku, że moje odczucia biegunowo różnią się od opisanych. Dlatego moja obserwacja jest następująca: JAKOŚĆ OBSŁUGI - nie bardzo wiadomo o co chodzi w tej całej akcji, ale robot rozsyłający maile - przyznaję - działa efektywnie. Stąd ocena +3 dla robota.