Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Na portalu pojawiłam się całkiem niedawno, brakuje mi troszkę jasno doprecyzowanych zasad, lub też nie mogę ich znaleźć, na temat jak i kiedy zostaje się secret client. Trafiłam tu w poszukiwaniu źródła dochodu, szybko jednak odkryłam, że w sumie nie ma to aż takiego znaczenia dla mnie bo chętnie opisuję swoje doświadczenia i będę to robić niezależnie od konkursów, zleceń i innych okoliczności. Jestem zwyczajnie przeczulona na brak lub niejawność zasad. O ile w świecie realnym mogę spojrzeć w oczy osobie, która podjęła decyzję o tyle w wirtualnym świecie mogę... no właśnie co ja mogę? Jak do tej pory wszystkie moje obserwacje zostały zaakceptowane, mam 4 hity, z czego bardzo się cieszę, bo to oznacza, że komuś się to spodobało. Jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że jednym z hitów jest obserwacja na +5, znaczy to że oprócz narzekania potrafimy doceniać pochwały. Żyjemy w społeczeństwie informacyjnym, gdzie przepływ informacji trwa sekundy, marketing szeptany staje się zdecydowanie najskuteczniejszym sposobem reklamy, lub antyreklamy. Wiele firm już zrozumiało, że niezadowolony klient to porażka firmy. Zadowolony opowie najbliższym a niezadowolony każdemu kogo spotka - coś w tym jest. Lubimy narzekać, czy może jak w tym dowcipie z dzieckiem co nie mówiło do 6 roku życia bo kompocik zawsze był? Myślę, że trochę tak po środku, kiedy nam się nie podoba to chcemy to z siebie wyrzucić i ostrzec innych, kiedy nam odpowiada to znaczy tylko tyle, że wszystko w porządku i dopiero zapytani konkretnie opowiadamy, że owszem jesteśmy bardzo zadowoleni. Bardzo mnie cieszy, że istnieje taki portal, spełnia on funkcję ogólnodostępnej książki skarg i wniosków ale także pochwał i zachwytów. Pozwala też się nastawić na pewne rzeczy, choćby opisy o fantastycznych miejscach z mocno wydłużonym czasem obsługi. Uważam takie informacje za bardzo istotne, zdarzyło mi się trafić do takiego miejsca z małym dzieckiem, bez przygotowania na tak długie oczekiwanie, myślę, że szczegóły możecie sobie wyobrazić... Kwestia oczekiwania na zamówienie wtedy kiedy mamy czas ograniczony też jest istotna. Dzięki opiniom innych mam szansę rozplanować inaczej czas lub miejsca, które odwiedzę. Pozostaje mi tylko życzyć nam wszystkim aby tych obserwacji na oceny ujemne było jak najmniej. Chwalmy i doceniajmy innych, czasami zwykły uśmiech zmienia nastawienie do naszej osoby, niezależnie z której strony się znajdujemy.