morele.net

(3.96)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 257)

Pokaż wszystkie opinie

W sklepie ...
W sklepie internetowym morele.net kupiłem kuchenkę mikrofalową DAEWOO KOG8A8RL. Był to mój pierwszy zakup w tym sklepie. Głównym kryterium jakim kierowałem się przy jego wyborze, była cena. Po szybkiej i prostej rejestracji w systemie, wybrałem produkt, dodałem do koszyka i zaakceptowałem transakcje. Sklep morele.net zaoferował mi towar w najniższej cenie, oraz co ważne mogłem go odebrać w punkcie odbioru w Krakowie. Wszystkie kluczowe informacje dotyczące miejsca odbioru, etapu na jakim znajduje się zamówienie znalazłem w mailu wysyłanym przez system. Kontakt telefoniczny ze sklepem również bez zarzutu - pracownik potrafił odpowiedzieć na wszystkie moje pytania. Towar odebrałem po kilku dniach w punkcie morele.net. Duży parking i łatwy dojazd do punktu odbioru to kolejne plusy dla tego sklepu. Jedynym małym minusem był wygląd wnętrza miejsca odbioru - mało atrakcyjny dla oka ale przecież to w końcu sklep internetowy:). Przy kolejnych zakupach w internecie morele.net będą pierwszym miejscem do którego zajrzę.

Paweł_936

25.03.2010

Placówka

Kraków, Mogilska 120a

Nie zgadzam się (27)

morele.net

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż morele.net?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Zamówiłam na stronie...
Zamówiłam na stronie morele rolki, niestety bardzo mnie raniły z powodu dziwnej konstrukcji buta. Złożyłam na nie reklamację, która została bezproblemowo i pozytywnie rozpatrzona.