intercars.pl

(3.16)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 4)

Niestety nie polecam...
Niestety nie polecam tego miejsca. Obsługa klienta w placówce poniżej oczekiwań, Pan obsługujący Mnie nie chciał doradzić mi w kwestii wyboru akumulatora o którym wiele czytałam opinii w internecie. Wprost podnośnił głos na Mnie, ponieważ uważał iż nie mam racji i czytanie opinii innych klientów to błąd, na moje pytania dlaczego tak uważa w sposób arogancki odpowiedział „ bo tak”, co według mnie nie jest żadnym dowodem. Zrezygnowałam z zakupów w tym oddziale. Nie polecam

Klient_wwSDY

14.04.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Strona należąca do...
Strona należąca do znanej sieci sklepów oferujących części samochodowe. Dość szybko można znaleść miejsce, gdzie wpisując nazwę przedmiotu uzyskuje się informację czy jest ona dostępna i w jakiej cenie. Niestety, ale nie do końca można na niej polegać. Szukałem jednej z części i po wpisaniu wszystkich danych otrzymałem informację, że jej nie ma. Ale po zadzwonieniu na infolinię okazało się, że jest. Ale to tylko taki mały przypadek.

zarejestrowany-uzytkownik

22.07.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Wchodząc na tą...
Wchodząc na tą stronę od razu widać pełen profesjonalizm. Szablon wykonany bardzo ładnie i na prawdę strona jest bardzo prosta w obsłudze. Łatwo znaleźć to co nas interesuje, a w razie jakiś problemów, lub wątpliwości zawsze możemy skontaktować się z profesjonalną obsługą, która bardzo chętnie pomoże rozwiązać nasze problemy. Serdecznie polecam.

Mateusz_375

11.02.2011

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)

intercars.pl

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż intercars.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.