Przy ostatniej wizycie w salonie Eliza w CH byłam bardzo zawiedziona poziomem obsługi w tym sklepie. Po wejściu do sklepu nikt nie zauważył mojej obecności mimo grupy 5 pracownic stojących w grupce obok i rozmawiających ze sobą. Spędziłam 10 minut przy gablotce oglądając kolczyki, by wreszcie móc kupić jedną z par musiałam przeszkodzić Panią w rozmowie prosząc o pomoc. Chociaż wybrałam jedną z par, jednak nie mogłam liczyć na pomoc pracownicy w wyborze. Dałam również do zrozumienia, że mogłabym kupić coś jeszcze, jednak nic nie zostało mi zaproponowane. Pytałam również o tworzywo, z którego są wykonane kolczyki (z uwagi na alergię), ale Pani nie była mi w stanie odpowiedzieć.Chociaż ceny sklepu są bardzo atrakcyjne, jednak obsługa zniechęca,a na pewno nie zachowuje się profesjonalnie, jak np. w konkurencyjnych salonach jubilerskich, gdzie klient czuje się mile widziany.
Postanowiłam kupić kilka drobiazgów do biżuterii: koraliki, perełki, żyłki. Znalazłam sklep internetowy ELIZA. Po zalogowaniu się bez problemu wiedziałam, jak wrzucać przedmioty do koszyka. Wszystko było odpowiednio opisane, a ceny wyjątkowo niskie. Po potwierdzeniu zakupu przedmiotów, otrzymałam e-maila z listą oraz numerem konta bankowego, na które wpłaciłam pieniążki. Przelew również został potwierdzony przez sklep internetowy oraz otrzymałam informacje, że paczka została wysłana. Cała procedura przebiegła sprawnie i bez komplikacji, a produkty były w idealnym stanie, tak jak w opisie na stronie www.
Przy ostatniej wizycie w salonie Eliza w CH byłam bardzo zawiedziona poziomem obsługi w tym sklepie. Po wejściu do sklepu nikt nie zauważył mojej obecności mimo grupy 5 pracownic stojących w grupce obok i rozmawiających ze sobą. Spędziłam 10 minut przy gablotce oglądając kolczyki, by wreszcie móc kupić jedną z par musiałam przeszkodzić Panią w rozmowie prosząc o pomoc. Chociaż wybrałam jedną z par, jednak nie mogłam liczyć na pomoc pracownicy w wyborze. Dałam również do zrozumienia, że mogłabym kupić coś jeszcze, jednak nic nie zostało mi zaproponowane. Pytałam również o tworzywo, z którego są wykonane kolczyki (z uwagi na alergię), ale Pani nie była mi w stanie odpowiedzieć.Chociaż ceny sklepu są bardzo atrakcyjne, jednak obsługa zniechęca,a na pewno nie zachowuje się profesjonalnie, jak np. w konkurencyjnych salonach jubilerskich, gdzie klient czuje się mile widziany.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.