Centralwings to firma,ktorej na poczatku jej dzialalnosci nic nie mozna bylo zarzucic,przez co zdobyla sobie wielu zadowolonych klientow,na ktorych chyba teraz bazuje,jednak cos w polityce tej firmy sie zmienilo,poniewaz patrzac na obsluge i dzialalnosc tej firmy obecnie jest ciezko cokolwiek dobrego powiedziec a naprawde szkoda.A obserwuje,ze jest coraz gorzej.Ostatnio lecialam 7 lipca z Wawy do Boloni i kolejny szok.25 min przed odlotem nadano komunikat,ze cytuje" lot jest opozniony"i ze"nastepny komunikat bedzie za 2 godz"po 3 godz komunikatu brak,nie mowiac o konkretnej informacji na temat lotu.
Leciałam lotem czarterowym, wszystko było w porządku, obsługa pokładowa bardzo miła, podróż bez turbulencji :) generalnie bez zastrzeżeń. Minusik za opóźniony lot (ponad godzinę).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.