Po wejściu do hotelu nikogo nie zastałam pomimo, iż recepcja była na wprost głównego wejścia. Na personel musiałam czekać kilka minut, stąd zdążyłam obejrzeć sąsiednią restaurację, gdzie miał odbyć się bal andrzejkowy. Kiedy pojawił się personel, poprosiłam o bilety, wówczas Pani recepcjonistka oznajmiła, że prawdopodobnie impreza się nie odbędzie, bo cyt. "na 50 osób to im się nie opłaca w ogóle organizować" A podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej zapewniano mnie, że impreza odbędzie się na 100%. Po powołaniu się na rozmowę tel., recepcjonistka skontaktowała się z kierownikiem, po czym stwierdziła, że impreza się odbędzie. Personel ubrany był w jeansy i sweter a podczas przyjmowania zaliczki na bal pojawił się problem z wystawieniem pokwitowania przyjęcia zaliczki - gotówki. Moje wnioski:brak wykwalifikowanego personelu,brak nadzoru kierownictwa nad obsługą.
Zaczynając od wnętrza: robi wrażenie, bogate, czyste i zadbane. Personel posiada jednolite ubranie, co w tej branży bardzo się ceni. Pani wita uśmiechem od wejścia. Przedstawia pełną ofertę hotelu wraz z cennikiem. Po zameldowaniu podaje krótki instruktaż co i gdzie znajduje się w hotelu. Jeżeli chcemy udać się do teatru czy też kina pani recepcjonistka zamawia nam bilety jeżeli chcemy instruuje o środkach transportu.
Panie pokojowe fantastycznie dbają o porządek w pokojach i całym obiekcie.
Ceny plasują się przedziale średnich jak na taki standard hotelu.
Po wejściu do hotelu nikogo nie zastałam pomimo, iż recepcja była na wprost głównego wejścia. Na personel musiałam czekać kilka minut, stąd zdążyłam obejrzeć sąsiednią restaurację, gdzie miał odbyć się bal andrzejkowy. Kiedy pojawił się personel, poprosiłam o bilety, wówczas Pani recepcjonistka oznajmiła, że prawdopodobnie impreza się nie odbędzie, bo cyt. "na 50 osób to im się nie opłaca w ogóle organizować" A podczas wcześniejszej rozmowy telefonicznej zapewniano mnie, że impreza odbędzie się na 100%. Po powołaniu się na rozmowę tel., recepcjonistka skontaktowała się z kierownikiem, po czym stwierdziła, że impreza się odbędzie. Personel ubrany był w jeansy i sweter a podczas przyjmowania zaliczki na bal pojawił się problem z wystawieniem pokwitowania przyjęcia zaliczki - gotówki. Moje wnioski:brak wykwalifikowanego personelu,brak nadzoru kierownictwa nad obsługą.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.