KYOTO Sushi Restaurant

(3.91)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 13)

Pokaż wszystkie opinie

Na obiad z...
Na obiad z Kyoto wybrałam się skuszona ofertą wystawioną na grouponie. Jednak szybko orazało się że klienci grouponu są traktowani "gorzej". Po namowach znajomych zachwalających tę restaurację wybrałam się, jednak nie mogę powiedzieć abym była z niej zadowolona. O ile wystrój, czystość, przyjazne ułożenie stolików było w porządku o tyle samo zamówienie już nie koniecznie. Groupon rzekomo miał obejmować "bogate menu" jednak jak poinformowała kelnerka dla klientów grouponu są do dyspozycji tylko wybrane pozycje zestawów. Po wybraniu jednej z nich na zamówienie czekałam 55 minut. Jak się szybko okazało porcja była dla mnie za duża więc poprosiłam o spakowanie reszty na wynos.. Niestety (znowu z Grouponu) nie pakują na wynos, chyba że zapłaci się za opakowanie (10 zł).Ogólnie jedzenie nie złe, ale czas przygotowania i grupowanie klientów na lepszych i gorszych mi nie odpowiadało. Aha istotny szeczegół, do zestawu nie podano imbiru, najważniejszego w spożywaniu sushi.

Martyna_405

27.07.2013

Placówka

Katowice, Uniwersytecka 13

Nie zgadzam się (0)

KYOTO Sushi Restaurant

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KYOTO Sushi Restaurant?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie.