Czas przejazdu bardzo dobry na wybranych kierunkach. Konduktorzy oraz kierownicy pociągów zachowują wszelkie standardy, odpowiedni strój służbowy, pełen profesjonalizm podczas kontaktu z pasażerem.
W dniu 26.07.2016 podróżowałam na Światowe Dni Młodzieży do Krakowa Głównego taborem podstawionym na dworzec Łódź Kaliska. Odjazd odbył się o czasie, a moje pozytywne odczucia wzbudziły pracownice Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, które zadeklarowały swoją pomoc i prosiły o zgłaszanie wszelkich wątpliwości. Panie dokładnie poinformowały nas o planowanej godzinie przybycia do stacji końcowej, poinstruowały, gdzie mamy zgłaszać wszelkie obserwacje dotyczące ewentualnych zagrożeń (np. związanych z ewentualnym atakiem terrorystycznym). Po zmianie nadzorujących nas pracownic ŁKA kolejna Pani najpierw podała informacje przez megafon (który jednak działa niedostatecznie dobrze - nagłośnienie jest słabe), następnie wyszła z kabiny dla pracowników, by upewnić się, czy usłyszeliśmy komunikat. Po czym, gdy usłyszała o problemach z nagłośnieniem, sama powtórzyła wszystko na głos. Wagon, którym podróżowałam, był czysty. Toalety również. Urządzone są nowocześnie, w toaletach był papier toaletowy, kran i mydło do rąk. Jednak pod koniec podróży papier się skończył, a nowa rolka nie została dostarczona. Jest to jednak drobiazg w porównaniu z tak profesjonalną obsługą, której nie doświadczyłam wcześniej mimo wielu podróży kolejami na terenie Polski.
Czas przejazdu bardzo dobry na wybranych kierunkach. Konduktorzy oraz kierownicy pociągów zachowują wszelkie standardy, odpowiedni strój służbowy, pełen profesjonalizm podczas kontaktu z pasażerem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.