PZU

(3.94)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 5203)

Pokaż wszystkie opinie

W dniu 22.06.09....
W dniu 22.06.09. udałam się do placówki PZU Życie w celu złozenia dokumentów związanych z wypłatą świadczenia za złamaną rękę. Miałam wypełnione otrzymane od mojego pracodawcy dokumenty. Po wejściu do placówki skierowałam się do wolnego stanowiska, siedząca tam pracownica była zajęta, ale zobaczywszy, że usiadłam, odlożyła wczesniej wykonywaną pracę i zajęła się moimi dokumentami. Okazało się że, przyniesione przeze mnie dokumenty są niewłaściwe. Dostałam do wypełnienia nowe dokumnety, równocześnie obsługująca mnie pani, przeprosiła mnie i zaproponowała, ze po wypełenieniu przeze mnie dokumentów zajmie sie mną jej koleżanka, bo ona musi wykonać pilnie pracę. Poporosiła swoją koleżankę i powiedziała, zeby po wypełnieniu dokumentów zwrócić się własnie do niej. Ponieważ mialam trochę kłopotów przy wypełnianiu dokumentów, zgłosiłam się do wskazanej pani i razem wypełniłyśmy dokumenty, pani pomogła mi wpisać odpowiednie odpowiedzi. Byłam mile zaskoczona obslugą, jej szybkością i fachowością. Obie obslugujące mnie panie były sympatyczne pozytywnie nastawione do klienta, nawet takiego niezorientowanego jak ja. Również ciąg dalszy - już nie związany z opisywaną wyżej placowką- mile mnie zaskoczył.

Ewa_419

30.08.2009

Placówka

Warszawa, Belgradzka 10

Nie zgadzam się (17)

PZU

Grupa Grupa PZU jest największą instytucją finansową w Polsce oraz Europie Środkowo-Wschodniej. Na jej czele stoi PZU SA, którego tradycje sięgają aż 1803 roku, kiedy to powstało pierwsze w Polsce towarzystwo ubezpieczeniowe. PZU może się pochwalić doświadczeniem nie tylko w ubezpieczeniach na życie i majątkowych, ale także w obszarze produktów inwestycyjnych, emerytalnych, ochrony zdrowia i bankowości. Strategią PZU jest nowe podejście do budowania relacji z klientem, które ma na celu integrację wszystkich obszarów działalności wokół klienta. Dzięki temu możliwe będzie dostarczanie produktów dopasowanych do klienta w odpowiednim dla niego miejscu i czasie, a także kompleksowe reagowanie na inne jego potrzeby.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PZU?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

pomocy oraz miły...
pomocy oraz miły pracownik, rozmowa przebiegła bardzo dobrze oraz szybko.