Z racji tego, że pracuję w Centrum Handlowym King Cross często odwiedzam różne sklepy niestety najgorsza obsługa jest w sklepie odzieżowym Mohito. Panie, które tam pracują ewidentnie są albo znudzone swoją pracą albo myślą, że są najważniejsze. Nigdy nie pcham się do kasy tylko stoję z boku i czekam aż któraś z Pań poprosi mnie do kasy bo tego wymaga kultura. W szczególności jak np. Panie coś robią i są chwilowo zajęte czekam na swoją kolej. Najczęściej z wyrazem kwaśnej miny łaskawie proszą do kasy i od niechcenia zaczynają obsługę. Ani dzień dobry ani proszę ani nic. Nigdy nie spotkałam się z tak złą obsługa w sklepie odzieżowym gdzie najczęściej podchodzi się do klientów i pyta czy w czymś pomóc itd. Tutaj absolutnie tego nie było, mało tego gdy w przymierzalni poprosiłam o większy rozmiar to jednym słowem nie doczekałam się. Koniecznie wymagane jest tam sprawdzenie obsługi jakości.
Dziś na cel miejsca zakupów obieramy warszawsko praski King CrossJest to jedno ze starszych centrów handlowych, dość małe, parterowe.Ma to swoje niewątpliwe i wady i zalety.Zachętą i impulsem wyboru było nie wątpliwe to że właśnie w sobotę 24.11.2011 zorganizowano akcję pod hasłem„BAW SIĘZ NAMI RABATAMI” z okazji 16 urodzin to raz a dwa wraz z nią była zabawa z dalekiego wschodu.Muzyka, taniec i ozdabianie ciała.Nie za często tu witamy ale od czasu do czasu nie mówimy nie.Na wspomnienie zasługuje ciekawa dekoracja w holu, tuż Przy Tchibo.Pod sam sufit wielka choinka, i mobilne misie ją ozdabiające jak i 2 bujające się na huśtawce przy niej.
Z racji tego, że pracuję w Centrum Handlowym King Cross często odwiedzam różne sklepy niestety najgorsza obsługa jest w sklepie odzieżowym Mohito. Panie, które tam pracują ewidentnie są albo znudzone swoją pracą albo myślą, że są najważniejsze. Nigdy nie pcham się do kasy tylko stoję z boku i czekam aż któraś z Pań poprosi mnie do kasy bo tego wymaga kultura. W szczególności jak np. Panie coś robią i są chwilowo zajęte czekam na swoją kolej. Najczęściej z wyrazem kwaśnej miny łaskawie proszą do kasy i od niechcenia zaczynają obsługę. Ani dzień dobry ani proszę ani nic. Nigdy nie spotkałam się z tak złą obsługa w sklepie odzieżowym gdzie najczęściej podchodzi się do klientów i pyta czy w czymś pomóc itd. Tutaj absolutnie tego nie było, mało tego gdy w przymierzalni poprosiłam o większy rozmiar to jednym słowem nie doczekałam się. Koniecznie wymagane jest tam sprawdzenie obsługi jakości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.