zalando.pl

(4.00)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (534 z 1065)

Ostatnio kupiłam spodnie...
Ostatnio kupiłam spodnie i okazały się używane w środku spodni nawet były wycięte. To była bardzo nie miła dla mnie sytuacja

Niutektakmimow

04.12.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pozytywne doświadczenie!...
Bardzo pozytywne doświadczenie! Reklamacja i zwrot gotówki przebiegły praktycznie automatycznie, bez zbędnych formalności, mimo że wszystko odbywało się online. Obsługa szybka i bezproblemowa, zdecydowanie polecam zakupy na Zalando.

MajorSSmok_69

08.09.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Sklep zmienia dostępne...
Sklep zmienia dostępne formy płatności kiedy chce i jak chce niepowiadamiająca o tym mnie jako użytkownika. Przed paroma miesiącami odciął formę płatności ,,przymierz teraz, zapłać później" ,nie podaje przyczyn i powodów. Dodam ze nie zalegam z żadna płatnością i wszystkie wymogi są spełnione. To bulwersujące zachowanie i nieakceptowalne.

OskarDomas_32BA

27.08.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zalando to świetna...
Zalando to świetna platforma zakupowa, z którą mam bardzo dobre doświadczenia. Kontakt z obsługą klienta jest bezproblemowy i szybki, co daje duże poczucie bezpieczeństwa przy zakupach. Ceny są całkiem przystępne, a wybór produktów – ogromny, każdy znajdzie coś dla siebie. Strona internetowa jest przejrzysta, nowoczesna i bardzo estetyczna, co zdecydowanie uprzyjemnia zakupy. Dodatkowym atutem jest wygodna możliwość zwrotu, dzięki której zakupy online stają się jeszcze łatwiejsze. Zdecydowanie polecam!

Klient_6WBRN

02.07.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Konsultant konkretny, pomocny...
Konsultant konkretny, pomocny i energiczny, w 2 minuty zlecił zaległy zwrot środków.

PATRYCJA871

03.06.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Zalando to jedna...
Zalando to jedna z najlepszych platform zakupowych, z jakich korzystałam – imponuje szerokim wyborem ubrań, butów i dodatków zarówno znanych marek, jak i tych bardziej niszowych. Bardzo cenię sobie przejrzystość strony, dokładne opisy produktów oraz możliwość filtrowania po wielu kryteriach, co znacznie ułatwia zakupy. Dodatkowo darmowe i wygodne zwroty sprawiają, że zakupy online są całkowicie bezstresowe.

Klient_uDqx1

08.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zalando to jedna...
Zalando to jedna z najlepszych platform zakupowych, z jakich korzystałam – imponuje szerokim wyborem ubrań, butów i dodatków zarówno znanych marek, jak i tych bardziej niszowych. Bardzo cenię sobie przejrzystość strony, dokładne opisy produktów oraz możliwość filtrowania po wielu kryteriach, co znacznie ułatwia zakupy. Dodatkowo darmowe i wygodne zwroty sprawiają, że zakupy online są całkowicie bezstresowe.

Klient_uDqx1

08.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo przejrzysta i...
Bardzo przejrzysta i łatwa w użytkowaniu strona, proces zamawiania jest bardzo szybki, tak jak dostawa, która nawet z zagranicy jest ekspresowa

Klient_gi1C8

25.03.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Łatwy zwrot reklamacji...
Łatwy zwrot reklamacji i darmowy. Otrzymałam etykietę zwrotna i wystarczy odesłać bez ponoszenia kosztów.

mmmoonniikkaa

27.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jednym słowem -Uwielbiam!...
Jednym słowem -Uwielbiam! Zanim odkryłem stronę z zakupami Zalando, korzystałem z innych podobnych sklepów z odzieżą online. Po pierwszym skorzystaniu z zakupów u ocenianego sprzedawcy, nie wróciłem już do poprzedniego. W Zalando można otrzymać naprawdę korzystne rabaty na markowe ubrania oraz w prosty i darmowy sposób dokonać zwrotu. Dostępnych jest wiele marek odzieżowy w wielu kategoriach, strona jest przejrzysta a dostępne filtry pomagają znaleźć poszukiwane rzeczy. Platforma odziezowa godna polecenia.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
szeroki asortyment w...
szeroki asortyment w niekiedy przystępnych cenach

krzysiaaa12

16.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Byłam zadowolonym klientem...
Byłam zadowolonym klientem przez lata. Do czasu aż przez pomyłkę wysłałam do Zalando produkty z innego sklepu. Pomimo tego, że paczka dotarła do magazynu, obsługa klienta twierdzi, że nie posiadają zawartości. Zaadresowanie paczki w wyniku błędu nie uprawnia do przywłaszczenia zawartości i w świetle prawa takie przywłaszczenie jest przestępstwem. Niestety jest to spółka europejska, nie polska, rzecznik praw konsumenta nie może pomóc, a Europejskie Centrum Konsumenckie informuje, że Zalando odmawia mediacji z klientami. Zostaje droga sądowa... Uważajcie, w razie problemów żadna instytucja wam nie pomoże. Choć działa na terenie polski i strona jest w naszym języku, nie jest to polska spółka.

Niezweryfikowany Klient_SYdE7

12.02.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dostalam kod rabatowy...
Dostalam kod rabatowy bez informacji do kiedy jest wazny a kiedy chcialam skorzystac ojazalo sie ze juz nie jest wazny. Obsluga na chacie ponizej jakichkolwiek standardów. Nie to nie, jest duzo innych sklepow.

niezalogowany-uzytkownik

14.01.2024

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Produkty ubraniowe i...
Produkty ubraniowe i inne sa tam dobrej jakosci , czesto są one rowniez przecenione, Jest okreslony czas kiedy mozna zakupic w takiej promocji, Wysylka jest bezplatna, zwrot mozliwy jest darmowy. Towarow jest wiele w roznych przedzialach cenowych oraz marki roznych nawet znanych projektantow.

J00zEffo

29.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Ogromna pomoc w...
Ogromna pomoc w rozwiązaniu problemów. Szybka odpowiedź i natychmiastowa pomoc. Cudowna obsługa oraz bardzo konkretna.

Klient_SgFZ2

01.12.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najlepszy sklep internetowy...
Najlepszy sklep internetowy jaki istnieje. Rzetelna obsługa dbająca o klienta jak najbardziej potrafią. Polecam całym sercem.

Klient_abY0j

17.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo sprawny zwrot...
Bardzo sprawny zwrot towaru.

mmmoonniikkaa

07.11.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Zrezygnowałam z zakupów...
Zrezygnowałam z zakupów na Zalando z uwagi na usunięcie recenzji i opinii o produktach, wysokie ceny i bardzo sporadyczne już akcje rabatowe. Kupuję w innych sklepach, gdzie są dużo korzystniejsze warunki zakupów dla klienta.

beti--13

25.10.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobra i sprawna...
Dobra i sprawna obsługa. Dużo i ciekawy asortyment.

Ella_1

06.10.2023

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolona...
Jestem bardzo zadowolona z obsługi sklepu internetowego Zalando. Infolinia Zalando zawsze była dla mnie dostępna i bardzo pomocna. Konsultanci są uprzejmi i kompetentni, co sprawia, że rozwiązywanie ewentualnych problemów czy pytania nie stanowią problemu. Dostawy zawsze są terminowe, a zamówienia zawsze są zapakowane starannie. Dodatkowo, paczki przychodzą naprawdę szybko, co zawsze jest miłym zaskoczeniem. Mając dużo opcji dostawy i odbioru przesyłki, czuję się naprawdę wygodnie - mogę wybrać tę, która najlepiej mi odpowiada. A kiedy dostaję powiadomienie, że moja paczka jest gotowa do odbioru, to nie mogę się doczekać momentu, kiedy wreszcie ją otrzymam i otworzę. To zawsze jest dla mnie ekscytujący moment! Zalando to naprawdę świetna firma do zakupów online. Polecam wszystkim!

patipati9

23.09.2023

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

zalando.pl

Zalando zostało utworzone w 2008 roku przez Davida Schneidera i Roberta Gentza, wspieranych kapitałem inwestycyjnym braci Samwer – multimilionerów i przedsiębiorców branży internetowej. Z biegiem czasu Zalando zaczęło wypuszczać na rynek własne kolekcje i marki. Sprzedaż skupia się głównie na obuwiu i odzieży, przy czym dostępny jest szerszy asortyment, który obejmuje produkty dekoracyjne, okulary przeciwsłoneczne, zegarki i biżuterię.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż zalando.pl?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Ostatnio kupiłam spodnie...
Ostatnio kupiłam spodnie i okazały się używane w środku spodni nawet były wycięte. To była bardzo nie miła dla mnie sytuacja
Zgadzasz się?