BNP Paribas

(4.10)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1171 z 1822)

Miałam problem ze...
Miałam problem ze złożeniem wniosku o utworzenie konta indywidualnego. Pani z infolinii była niezwykle profesjonalna, przeprowadziła mnie krok po kroku przez cały proces i jednocześnie była bardzo cierpliwa i serdeczna. Świetna obsługa telefoniczna klienta.

Klient_iSRfM

23.07.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
miła obsługa
miła obsługa

Jolanta_631

22.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank oferuje dobry...
Bank oferuje dobry program lojalnościowy, ale karty kredytowe mają wysokie oprocentowanie.

Ivan24

22.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
ok
ok

Klient_vrSd

21.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
mało intuicyjna strona...
mało intuicyjna strona bankowości

Klient_WzbCN

21.07.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio odwiedziłem placówkę...
Ostatnio odwiedziłem placówkę BNP Paribas w Toruniu przy ulicy Szosa Lubicka 164A i jestem bardzo zadowolony z wizyty. Pracownik banku był uprzejmy, kompetentny i wszystko jasno mi wyjaśnił – po zapoznaniu się z moimi potrzebami zaproponował zarówno odpowiednie konto osobiste , jak i również kartę kredytową na korzystnych warunkach. Cały proces przebiegł sprawnie (około 35min) przy pysznej kawie, nie musiałem czekać ani minuty w kolejce. Placówka jest nowoczesna, czysta i dobrze zorganizowana, w przedsionku znajdują się dwa bankomaty/wpłatomaty. Z pewnością mogę polecić to miejsce innym klientom. Dodatkowym atutem banku jest prosta i przejrzysta aplikacja mobilna a konto prowadzone bez opłat.

Klient_8K9Bz

20.07.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo rozczarowany...
Jestem bardzo rozczarowany obsługą w BNP Paribas. Personel zachowuje się chłodno i formalnie, bez chęci pomocy. Obsługa jest powolna. Oddział wygląda przyzwoicie, ale jakość usług pozostawia wiele do życzenia. Karta i dostęp do aplikacji zostały zablokowane bez podania przyczyny — to całkowicie niedopuszczalne.

Artem Salenko

11.06.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Mam mieszane odczucia...
Mam mieszane odczucia dotyczące banku BNP Paribas. Z jednej strony korzystanie z bankowości internetowej jest wygodne – interfejs jest intuicyjny, a wiele operacji można wykonać bez wizyty w oddziale. Cieszy też szeroka oferta produktów bankowych. Z drugiej strony, obsługa w placówkach czasami pozostawia trochę do życzenia – zdarzają się kolejki, a załatwienie niektórych spraw trwa zbyt długo. Mam nadzieję, że z czasem jakość obsługi się poprawi.

Ruslan690

11.06.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo kompetentna i...
Bardzo kompetentna i pomocną obsługa. Zamykałam przez telefon konto, którego nie używałam. Pani, która obsługiwała mnie w trakcie rozmowy telefonicznej wszystko dokładnie i jasno wytłumaczyła, udzieliła informacji na każde pytanie i skutecznie rozwiała wątpliwości. Polecam.

KarolinaB._iBPk

08.06.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Personel w oddziale...
Personel w oddziale BNP Paribas jest profesjonalny i życzliwy – chętnie pomaga, klarownie wyjaśnia ofertę i wykazuje się cierpliwością wobec klientów. Obsługa jest sprawna, a czas oczekiwania krótki, nawet w godzinach szczytu. Bank oferuje szeroki wybór usług dopasowanych do różnych potrzeb, a pracownicy dobrze doradzają w doborze produktów. Sam oddział jest nowoczesny, czysty i estetycznie urządzony, co tworzy przyjemną atmosferę.

marik23ul

21.05.2025

Placówka

Poznań, Głogowska 113

Nie zgadzam się (0)
Placówka ładna, utrzymana...
Placówka ładna, utrzymana zgodnie z załączonym marketingowym planem na jej wygląd. Obsługa miła, konkretna i przede wszystkim życzliwa. Znają swoją ofertę i standardy jakościowe obsługi klienta. Zabrakło mi jedynie odpowiednich oznaczeń dla klientów.

Miśka

15.04.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Przychodząc z problemem,...
Przychodząc z problemem, nie napotkałem żadnych trudności. Zostalem obsłużony tak jak odpowiada to moim preferencjom. Czyli, wyjaśniając strategicznie wszystkie możliwe opcje wyjścia z mojej sytuacji. Kompetencja pracownika była na bardzo wysokim poziomie, rozwiązanie problemu wiązało się z wieloma etapowymi wątkami, połączeniami telefonowymi. Koniec konców, znalazłem rozwiązanie satysfakcjonujące moją osobę. Bank zachowuje szeroką gamę konsultantów, zarowno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. Rownież schludny wygląd zachęca do przebywania tam, a pracownicy witają wchodzącą osobę - zapraszając od razu do Siebie, jeśli są aktualnie wolni.

EnZoOo93

11.04.2025

Placówka

Tarnobrzeg, Wyspiańskiego 5

Nie zgadzam się (0)
Super promocje.
Super promocje.

Klient_GFVce

11.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zaduzyj procent oprocentowanie...
Zaduzyj procent oprocentowanie karty kredytowej, niewygodne warunki posiadania karty kredytowej.

Ivan24

11.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok
Ok

Michalina_

09.03.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bank BNP Paribas...
Bank BNP Paribas oferuje szeroki zakres usług finansowych, w tym konta, kredyty i inwestycje. Personel jest kompetentny i profesjonalny, chociaż czasami obsługa bywa mniej dynamiczna, zwłaszcza w godzinach szczytu. Czas oczekiwania zależy od oddziału – w niektórych placówkach jest sprawna, ale zdarzają się kolejki. Oferta banku jest nowoczesna i dostosowana do różnych potrzeb klientów. Oddziały są estetyczne i dobrze zorganizowane, co wpływa na komfort obsługi.

KingaRzymska_HmN8

05.03.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sprawna obsługa klienta...
Sprawna obsługa klienta na infolinii. Dzwoniłem zamknąć konto, a dostałem ofertę promocyjną i zostałem z Bankiem na dłużej.

Klient_43CNR

21.01.2025

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Szybki kontakt i...
Szybki kontakt i błyskawiczna odpowiedz

Klient_LJcK

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Placówka w Pułtusku...
Placówka w Pułtusku jest bezgotówkowa, doradczyni obsługuje bardzo pobieżnie.

Aneta_863

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa na najwyższym...
Obsługa na najwyższym poziomie! Bardzo wysoki poziom dbałości o klienta! Do tego ogromny plus za nowoczesność w działaniu.

Klient_2KKLh

16.01.2025

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

BNP Paribas

BNP Paribas jest wiodącym bankiem w Europie z międzynarodowym zasięgiem. Grupa jest obecna w 72 krajach i zatrudnia ponad 200 tys. pracowników, z czego prawie 150 tys. w Europie. BNP Paribas Bank Polska funkcjonuje w naszym kraju od 2015 roku, wcześniej natomiast działał jako Bank Gospodarki Żywnościowej założony w 1975 roku. Grupa BNP Paribas wspiera swoich klientów w realizacji wielu projektów, oferując im bogaty wachlarz produktów finansowych, inwestycyjnych i oszczędnościowych oraz ochrony ubezpieczeniowej. Jest także liderem w zakresie kredytów konsumenckich. Bank BNP Paribas w Polsce to niemal 3,8 mln klientów oraz ponad 500 oddziałów.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż BNP Paribas?

Ktoś 1 dzień temu dodał opinię na temat tej firmy

Rewelacyjnie!
Rewelacyjnie!
Zgadzasz się?