Stanowczo odradzam współpracy z tą firmą - niewypłacalna oraz nierzetelna, pracowników zwalniają z dnia na dzień, nie wypłacają pensji. Krótko - banda oszustów.
Szeroki wachlarz ofert kosmetyki usługowej dla samochodów oferuje ta firma z Opola, której ulotkę już jakiś czas temu znalazłam za wycieraczką, parkując przy CH Karolinka: pranie tapicerki, usuwanie trudnych zabrudzeń, woskowanie, polerowanie, bieżące naprawy mechaniczne i wiele innych znajduje się na jednej stronie ulotki, wydanej w tonacji ekologicznej zieleni. Druga strona to dojazd do firmy i oferta – bezpłatny podwóz i przywóz do Centrum Handlowego aby klientowi nie dłużył się czas oczekiwania na wykonie usługi. Ulotka zawiera wszystkie niezbędne dane – adres, telefon, stronę www, no i oczywiście oferty.
Dzięki łatwemu do zapamiętania numerowi zamówiłem 2 taksówki przed Halę Mirowską. Rozmawiałem z bardzo uprzejmym panem. Po zamówieniu otrzymałem 2 smsy potwierdzające przyjęcie zamówienia, potem kolejne 2 informujące o przybyciu taksówek. Mimo że wspomniałem o wejściu od ul. Jana Pawła II, to taksówki czekały w zupełnie innym miejscu. To na szczęście jedyny mankament.Taksówkarz był uśmiechnięty i sympatyczny, miło nawiązywał rozmowę, ale nie był zbyt gadatliwy. W pojeździe nie było zaduchu papierosów, taksówka była elegancka i wygodna. Taksówkarz jeździł przepisowo i bezpiecznie. Bez problemu zboczył z kursu, by wysadzić jedną osobę. Mogliśmy zapłacić kartą, a cena (60 zł) okazała się najniższą jaką do tej pory płaciłem za kurs na Kabaty nawet na mniejszych odległościach.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.