POLOmarket

(3.85)

Dodaj opinię

Firma otrzymała Godło Gwiazdy Jakości Obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 4562)

Pokaż wszystkie opinie

Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w tym supermarkecie pierwsze co rzuca się w oczy to kolejka na dziale mięsnym,jest to sobota,więc ludzi w sklepie więcej,a tam jakby wszystko stało w miejscu,co do obsługi to bez zastrzeżeń,miła,uprzejma,doradzi,no może z małym minusem,co do szybkości obsługi.Natomiast kasjerki na kasie,tu już jest trochę inaczej,ciągle ich brak,czynny tylko monopol,tylko w wypadku bardzo dużej kolejki raczy przyjść inna kasjerka,która pomoże rozładować kolejkę i zaraz ucieka.Jest to bardzo niewygodne,bo jednak w przypadku dużych zakupów wykładanie całego towaru na ladę monopolową nie jest raczej zadowalające dla klienta.Co do wyglądu sklepu zadowalający,różnorodny asortyment,jest w czym wybierać i a i ceny przystępne,dobrze widoczne promocje,wyeksponowane,zachęcające chociaż do obejrzenia.Co do obsługi na sklepie,nie bardzo można było się dopatrzeć kogoś żeby zapytać o cokolwiek.

Monika_2477

16.02.2013

Placówka

Pasłęk, 3 Maja 60

Nie zgadzam się (5)

POLOmarket

Polo Market to zbudowana wyłącznie na Polskim kapitale sieć supermarketów. Pierwsze sklepy pojawiły się w 1997 roku, gdy sieć rozpoczynała swoją działalności było zaledwie 27 sklepów, dzisiaj jest ich 280 i znajdują się na terenie całego kraju. Sklepy Polo Market odwiedza miesięcznie prawie 9 mln konsumentów. Firma dąży do osiągnięcia statusu ulubionego polskiego supermarketu oraz aby ich pracownicy byli najbardziej lubianym personelem, pragnie również dostarczać przyjemności poprzez zawsze świeże produkty oraz komfortowe zakupy.

Czy te firmy wypadają lepiej niż POLOmarket?

Ktoś 21 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Fatalnie.
Fatalnie.
Zgadzasz się?