Wagabunda

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Potrzebowaliśmy z mężem...
Potrzebowaliśmy z mężem ubezpieczenia na wyjazd za granicę. Znajomy poinformował nas, że zawsze kupuje je w Wagabundzie w Stalowej Woli. Biuro podróży jest czynne dosyć krótko i w nietypowych godzinach: od poniedziałku do piątku do godziny 16 (kilka dni wczesniej chcieliśmy załatwić dane ubezpieczenie, ale spóźniliśmy się ponad pół godziny, gdyż nie znaliśmy godzin otwarcia), i w soboty (niestety ... godzin nie pamiętam, bo potrzebowałam na tygodniu). Biuro jest utrzymane w słonecznych, ciepłych kolorach. Dla czekających na swoją kolej przygotowano kilka wygodnych krzeseł przy ścianie oraz broszury z ofertami wycieczek. Na ścianie znajdowała się duża mapa, przedstawiająca kierunki podróży firmowego busa oraz wykaz firm, z którymi Wagabunda współpracuje. Pracownica ubrana była w firmową koszulkę. Usiedliśmy na wygodnych krzesłach i spytałam ją o ofertę ubezpieczeń, które byłyby adekwatne do naszego wieku i rodzaju wyjazdu. Powiedziałam jej o dwóch rodzajach ubezpieczeń, które wykupuje znajomy, bo kobieta nie bardzo wiedziała, co ma nam zaproponować. Dostaliśmy broszurki, w których sami szukaliśmy informacji, które nas interesowały. Miałam wrażenie, że kobieta sama nie bardzo wie, co sprzedaje, jaką ma ofertę ubezpieczeń. Mimo to wykupiliśmy jedno z tych, które zaproponował nam znajomy, bo nie mieliśmy za dużo czasu na rozmyślanie. Ubezpieczenie początkowo miało kosztować mniej (kobieta podała nam niższą cenę), w rezultacie okazało się o 6zł droższe. Na pamiątkę otrzymaliśmy po firmowych długopisie.  Rozwiń

zezenka

30.05.2012

Placówka

Stalowa Wola, Okulickiego 1b

Nie zgadzam się (0)
Moim zdaniem, personel...
Moim zdaniem, personel posiadał odpowiednią wiedzę oraz kwalifikacje - kompetencje do wykonywania tejże pracy. Zdecydowanie proponowała ofertę. Wygląd nie budził zastrzeżeń, był schludny oraz przyjemny. Odnosił się do nas przyjaźnie oraz bardzo serdecznie. Organizacja obsługi jest bardzo dobrze zorganizowana i w szybki czasie. Jednak zastrzeżenia budzi wygląd tego miejsca, znajduje się w budynku s... tacji PKS, w bardzo malutkim pomieszczeniu, gdzie jest miejsce tylko na biurko dla obsługi, krzesło dla klienta oraz dwa krzesła dla pozostałych klientów. A zastrzeżenie budzi tam również przeszywające zimno w środku.  Rozwiń

zarejestrowany-uzytkownik

06.02.2012

Placówka

Kolbuszowa, ul. Ks. Ruczki

Nie zgadzam się (0)

Wagabunda

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Wagabunda?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Potrzebowaliśmy z mężem...
Potrzebowaliśmy z mężem ubezpieczenia na wyjazd za granicę. Znajomy poinformował nas, że zawsze kupuje je w Wagabundzie w Stalowej Woli. Biuro podróży jest czynne dosyć krótko i w nietypowych godzinach: od poniedziałku do piątku do godziny 16 (kilka dni wczesniej chcieliśmy załatwić dane ubezpieczenie, ale spóźniliśmy się ponad pół godziny, gdyż nie znaliśmy godzin otwarcia), i w soboty (niestety ... godzin nie pamiętam, bo potrzebowałam na tygodniu). Biuro jest utrzymane w słonecznych, ciepłych kolorach. Dla czekających na swoją kolej przygotowano kilka wygodnych krzeseł przy ścianie oraz broszury z ofertami wycieczek. Na ścianie znajdowała się duża mapa, przedstawiająca kierunki podróży firmowego busa oraz wykaz firm, z którymi Wagabunda współpracuje. Pracownica ubrana była w firmową koszulkę. Usiedliśmy na wygodnych krzesłach i spytałam ją o ofertę ubezpieczeń, które byłyby adekwatne do naszego wieku i rodzaju wyjazdu. Powiedziałam jej o dwóch rodzajach ubezpieczeń, które wykupuje znajomy, bo kobieta nie bardzo wiedziała, co ma nam zaproponować. Dostaliśmy broszurki, w których sami szukaliśmy informacji, które nas interesowały. Miałam wrażenie, że kobieta sama nie bardzo wie, co sprzedaje, jaką ma ofertę ubezpieczeń. Mimo to wykupiliśmy jedno z tych, które zaproponował nam znajomy, bo nie mieliśmy za dużo czasu na rozmyślanie. Ubezpieczenie początkowo miało kosztować mniej (kobieta podała nam niższą cenę), w rezultacie okazało się o 6zł droższe. Na pamiątkę otrzymaliśmy po firmowych długopisie.  Rozwiń