Wydział ten przyjmuje zdecydowanie za dużo studentów, przy czym tym samym przyczynia się do kształcenia bezrobotnych. Jakość kształcenia jeśli chodzi o specjalność marketing jest na najwyższym poziomie. Prowadzący zajęcia są praktykami, i to właśnie jak najwięcej praktyczniej wiedzy starają się przekazać.
Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Łódzkim jest miejscem nowoczesnym i śmiało może konkurować z innymi najlepszymi wydziałami w Polsce. Od zewnątrz prezentuje się elegancko i przy tym nowocześnie. Blisko znajduję się osiedle studenckie, biblioteka oraz przystanki tramwajowe, co sprawia o doskonałej lokalizacji wydziału. W środku jest czysto. Nie spotkałem się z salą, która byłaby w jakiś sposób zniszczona lub zaniedbana. Wyposażenie sal jest także imponujące. W większości sal mamy do dyspozycji rzutniki multimedialne, a salach komputerowych stoją nowoczesne komputery. Jednym z niewielu mankamentów jest czas oczekiwania do dziekanatu, który wielokrotnie może się znacząco wydłużyć. Niestety, ale jest to bolączka chyba każdego uniwersytetu. Wydział oferuje dużą ilość kierunków i stale dostosowuje swój program do zmieniającego się rynku pracy, o czym świadczyć mogą liczne i bardzo wyspecjalizowane kierunki podyplomowe. Wykładowcy to większości fachowcy, którzy świetnie znają się na materiale, który wykładają. Oczywiście zdarzają się czarne owce, które wszędzie występują. Jednak całościowo wykładowcy zasługują na wyróżnienie za ich wiedzę, życzliwość i wielokrotnie okazywany humor.
Wydział ten przyjmuje zdecydowanie za dużo studentów, przy czym tym samym przyczynia się do kształcenia bezrobotnych. Jakość kształcenia jeśli chodzi o specjalność marketing jest na najwyższym poziomie. Prowadzący zajęcia są praktykami, i to właśnie jak najwięcej praktyczniej wiedzy starają się przekazać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.