Bardzo często zdarza się tak,że cena na połce jest inna niż ta wybijana na kasie(ta zawsze bywa wyższa),inna też niż w gazetce reklamowej.Każdy klient sugeruje się ceną z gazetki,a przy kasie przykra niespodzianka.Gdy chcemy zgłosić skargę okazuje się ,że Kierownik supermarketu jest zawsze zajęty i nie ma czasu dla klienta.Druga sprawa to brak towarów z gazetki reklamowej.Przeważnie nie ma ok.30% towarów z gazetki reklamowej,a ten który jest to tylko przez 2 do 3 dni promocji.A przecież nikt z nas nie wykupuje hurtowo np.kiełbasy jałowcowej,która w danym momencie jest w promocji.Tylko klient jest wprowadzany w bład bo idac do takiej placówki na zakupy 3-go badż 4-go dnia obowiazywania danej gazetki towaru już nie dostanie.To żle.Dosyć często też pólki na pieczywo wypiekane przez obsługę sklepu świecą pustkami.Albo personel nie zdąża albo brak towaru.Nieładnie.
Intermarche to franczyzowa sieć supermarketów spożywczych, należy do Grupy Muszkieterów, czyli największego w Europie zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Do tej Grupy należy także sieć sklepów Bricomarché ‘dom i ogród’. W Polsce funkcjonuje 230 sklepów dostosowanych do specyfikacji rynku lokalnego. W sklepach Intermarche znajdują się produkty spożywcze, przemysłowe, kosmetyczne oraz gospodarstwa domowego, wśród nich można też znaleźć artykuły należące do marki własnej. Przedsiębiorstwo otworzyło także Fundację Muszkieterów, która finansuje między innymi budowę placów zabaw w miastach, w których znajdują się sklepy.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.