Jubitom

(1.02)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (35 z 87)

Pierścionek w promocyjnej...
Pierścionek w promocyjnej cenie 53 zł, zamówiony on-line tylko dlatego że nie było go na stanie w salonie a rozmiar malutki, już 5 dzień idzie do odbioru w galerii... Ja rozumiem jakbym czekała na serwis biżuterii, grawer czy wzór na zamówienie, ale coś takiego.....

JoannaRosiak_OjBz

05.06.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Najgorsza marka jaką...
Najgorsza marka jaką mogłem wybrać! (Mądry polak po szkodzie) Kupiłem pierścionek zaręczynowy za 4tyś złotych i po 6 miesiącach wypadły diamenty i się odkształcił!!!! Serwis uznał że moja narzeczona (studentka) która nie pracuje, źle użytkowała pierścionek i nie uznali reklamacji. SKANDAL ! Jeżeli ktoś chce kupić biżuterię tej marki to lepiej niech ją wyrzuci przez okno bo i tak zaraz się popsuje . Opinia edytowana przez administratora z uwagi na niepożądaną frazę,

Niezweryfikowany Klient_QLpGr

26.01.2024

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Jestem bardzo zadowolony...
Jestem bardzo zadowolony z zakupu zegarka Longines, bardzo szybka i sprawna obsługa na życzenie klienta, ceni się to bardzo. Super zapakowane i zabezpieczone. Bardzo dziękuję za błyskawiczną realizację jeszcze raz i życzę Wesołych Świąt. Oby więcej takich sklepów z super obsługą. Polecam! Damian W.

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Jestem trudnym klientem i często niezdecydowanym więc podziwiam panie, które mają mnóstwo cierpliwości i są bardzo pomocne w wyborze! Najczęściej nawet nie zaglądam do innych sklepów jubilerskich ponieważ żaden nie ma tak sympatycznej i znającej się na swojej pracy obsługi. Te panie pracują z zamiłowania i są przemiłe dla klienta a to jest bardzo ważne ! Z pewnością jest to moje ulubione miejsce. Bardzo serdecznie polecam !

niezalogowany-uzytkownik

16.12.2023

Placówka

Lubin, Sikorskiego 20

Nie zgadzam się (0)
Omijajcie szerokim łukiem....
Omijajcie szerokim łukiem. Kupiłem żonie bransoletkę na prezent, która miała wadliwe zapięcie. Dzień później towar został zareklamowany a Jubitom odrzuca reklamację ze względu na uszkodzony splot. Oddawaliśmy bransoletkę nową, nienoszoną, więc skąd te uszkodzenie splotu? Czytając inne opinie, teraz już wiem, że taka jest polityka tej sieci. Sprzedać i zapomnieć.

Tomek

07.03.2023

Placówka

Wrocław, Sucha 1

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj skontaktowałem się...
Dzisiaj skontaktowałem się telefonicznie w godzinach popołudniowych ze sklepem w Galeria Bałtycka w Gdańsku. Już nie pamiętam kiedy mialem tak miły, profesjonalny i życzliwy kontakt w którymkolwiek sklepie czy w rozmowie telefonicznej. Pani Ewelina wykazała się fachowością i super podejściem do rozmówcy udzielając mi wyczerpującej informacji, porady i obsługi nowo zakupionego zegarka. Gorąco polecam zakupy w w/w placówce, a kierownictwu Pani Eweliny gratuluję takiego pracownika (mniemam, że nie jest to wyjątek w Państwa firmie, generalnie mam dobre skojarzenia z obsługa klienta w innych placówkach Jubitom, ale ta ostatnia pomoc i porada to jakiś Kosmos, Dziękuję !). Pozdrawiam, Cezary Engel

Klient_YD9kz

13.09.2022

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Sklep tragedia. Zero...
Sklep tragedia. Zero profesjonalizmu, bizuteria fatalna, z pierścionka powypadały kamienie, reklamacja rozpatrzona negatywnie jako „wina kupującego”. Nie polecam!

Niezweryfikowany Klient_e9sb

08.12.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dobry Wieczór, pragnę...
Dobry Wieczór, pragnę podzielić się swoimi spostrzeżeniami nt. wizyty w Salonie firmy JUBITOM w Gdańsku Wrzeszczu w Galerii Bałtyckiej . Doradzał nam czyli mojej żonie i mi Pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Był profesjonalny i jednocześnie swobodny. Był miły lecz nie nadskakujący. Naturalnie uśmiechnięty, cierpliwie objaśniał tajniki "tematu". Wsłuchiwał się w nasze oczekiwania i podsuwał nowe "okazy". Przyjemnością było korzystać z pomocy Pana i czas w jego obecności się nie dłużył. Na pewno dokonam zakup wybranego modelu w obecności Pana. Arkadiusz .

Niezweryfikowany Klient_0omW

09.11.2021

Placówka

Gdańsk, ul. al. Grunwaldzka

Nie zgadzam się (0)
Fatalna obsługa klienta...
Fatalna obsługa klienta nieprzyjemny pan który ma gdzieś klientów. Na zwrot jest tylko 14 dni i można go zrobić tylko online. ( dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_tWFW

02.06.2021

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Po kontakcie z...
Po kontakcie z Panią telefonicznie dowiedziałam się ,że jedna część zamówienia "utknęła" w salonie.. Ponad tydzień oczekiwania na biżuterię to raczej przesada. Zero dbałości o klienta.. dzwoniłam pare razy, bez skutecznie. Jestem bardzo niezadowolona. Nie polecam.

Niezweryfikowany Klient_9wfg

29.03.2021

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Biżuteria w nadmorskich...
Biżuteria w nadmorskich maszynach dla dzieci jest bardziej trwała niż pseudo BIŻUTERIA Z jubitoma. NIE POLECANM

Niezweryfikowany Klient_LZAL

25.03.2021

Placówka

Poznań, ul. Pleszewska 1

Nie zgadzam się (0)
Przez cały grudzień...
Przez cały grudzień nie otrzymałam odpowiedzi na 4 wysłane maile, od dwóch tygodni centrum obsługi nie odbiera telefonu. Nie jestem w stanie stwierdzić, co się stało z moim zamówieniem ponieważ jakikolwiek kontakt jest niemożliwy. Żałuję, że nie przeczytałam wcześniej opinii o sklepie, bo z pewnością nie dokonałabym tu zakupów. Skandaliczne podejście, radzę trzymać się od jubitom.com z daleka.

Niezweryfikowany Klient_CuKm

11.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Skandal, inaczej bym...
Skandal, inaczej bym tego sklepu nie opisał. W ogóle się dziwie jak ta sieć może jeszcze istnieć. Obsługa klienta, koszmar. Złoto farbuje, a gdy człowiek chce się skontaktować z obsługą klienta, to nikt nie odbiera telefonu. A w sklepie to w ogóle nie otrzyma się pomocy. Jedno jest pewne, w życiu już nic w tej sieci nie kupię. Jako właściciel bym się wstydził. Pracowników wyrzucić na ulice i zamknąć ten bałagan. Dziękuję za uwagę. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

zarejestrowany-uzytkownik

28.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Pierścionek zaręczynowy z...
Pierścionek zaręczynowy z diamentem, niecałe dwa tygodnie użytkowania, samoczynnie się cały poodksztalcal, dział reklamacji olewa klienta i wmawia celowe uszkodzenie

Niezweryfikowany Klient_nals

10.12.2020

Placówka

Żory, ul. Francuska

Nie zgadzam się (1)
Z pomocą cierpliwej...
Z pomocą cierpliwej ekspedientki udało mi się wybrać biżuterię na prezent. Przedstawiony został interesujący mnie produkt w różnych wariantach, w odpowiednim przedziale cenowym. Dobre rozeznanie w trendach pozwoliło obsłudze wskazać najlepszy model, który zadowolił moje oczekiwania. Prezent trafił w gust!

Klient_Go6A

09.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Fatalna jakość produktu....
Fatalna jakość produktu. Zapięcie w kolczyku za kilka stówek ułamalo się przy pierwszym założeniu po czym firma nie uznała reklamacji uznając, że to z winy klienta. Żenada

Niezweryfikowany Klient_sk4o

26.02.2020

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
zero dbałości o...
zero dbałości o klienta! O zwrocie pieniędzy za produkt który jest wadliwy bądź zapomnij ! Zrobią wszystko by zwrot nie był uznany.

Niezweryfikowany Klient_pxJK

24.02.2020

Placówka

Łomianki, Brukowa 25

Nie zgadzam się (0)
Salon Jubitom w...
Salon Jubitom w Galerii Echo cechuje profesjonalne podejście do klienta. Pierwszym co rzuca się w oczy po wejściu do Jubitomu jest czystość. Wszystkie gabloty są wyczyszczone, na ladach nie ma smug i odbitych palców. Obsługa klienta jest najwyższym poziomie a schludnie ubrani i uśmiechnięci doradcy pomogą w wyborze odpowiedniego produktu. Polecam ten salon.

Niezweryfikowany Klient_hZid

17.09.2019

Placówka

Kielce, ul. Świętokrzyska

Nie zgadzam się (0)
Pierścionek kupiony 07.05.2019...
Pierścionek kupiony 07.05.2019 za kwotę 4500 zł po dwukrotnym użyciu wypadł brylant. Reklamacja złożona 22.06.2019 r po 15 dniach zero kontaktu i jakiejkolwiek informacji co do złożonej reklamacji. Kontakt telefoniczny z mojej strony pani przyjmuje zgłoszenie w sklepie stacjonarnym w Galerii Krakowskiej. Oddzwania po chwili z informacją że nie wie nic tak naprawdę i że rano oddzwoni bo wszystkie paczki z reklamacji tak podkreślam wszystkie paczki przyjdą prawdopodobnie w piątek. Z ironią w głosie przytakuje że tak tak takie jest polskie prawo i odkłada słuchawkę. Żałosna obsługa, towar niskiej jakości !!! nigdy więcej !!!

zarejestrowany-uzytkownik

08.07.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Podczas zakupu pierścionka...
Podczas zakupu pierścionka doradzono mi wzornictwo odpowiednie do przeznaczenia (codzienne powszechne użytkowanie). Zaproponowane pierścionki uwzględniały mój styl, opisane potrzeby, a co najważniejsze niewielki rozmiar, który eliminował większe formy czy zdobienia. Osoba obsługująca wykazała się również wiedzą na temat zastosowanych w niektórych, wybieranych przeze mnie, wzorach. Markazyty, stosowane powszechnie we wzornictwie jubilerskim, przy codziennym kontakcie z wodą mogłyby ulec uszkodzeniu, a co najmniej odwarstwieniu się od srebra. Miejsce sprzedaży mocno klimatyzowane i oświetlone. I o ile oświetlenie w przypadku biżuterii wydaje się być uzasadnione, o tyle regulowanie klimatyzacji można by zająć się na bieżąco trochę uważniej.

Izabela_944

17.06.2017

Placówka

Wrocław, Legnicka 58

Nie zgadzam się (3)

Jubitom

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Jubitom?

Ktoś 3 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Pierścionek w promocyjnej...
Pierścionek w promocyjnej cenie 53 zł, zamówiony on-line tylko dlatego że nie było go na stanie w salonie a rozmiar malutki, już 5 dzień idzie do odbioru w galerii... Ja rozumiem jakbym czekała na serwis biżuterii, grawer czy wzór na zamówienie, ale coś takiego.....
Zgadzasz się?