Lenovo to firma która w swoim portfolio ma bardzo szeroki asortyment związany z branżą IT.
10 lat używam produktów tej firmy i nie zawiodłem się jeszcze ani razu.
Duża dostępność punktów sprzedażowych i szeroki wybór przy okresami mocnych promocjach daje mi zadowalającą ofertę.
Polecam
W dniu 13-02-2017 o godzinie 15:47 zadzwoniłem pod numertelefonu 223 070 360 do biura obsługi klientatelefonów Moto Lenovo prosząc o pomoc techniczną związaną z obsługąaparatu Moto Z Play,który zakupiłem jako nowy w sklepie.Problem byłzwiązany z zastrzeżeniem numeru gdyż numer nie wyświetlał się uinnych osób do których dzwoniłem zaraz po przełożeniu karty sim doMoto Z Play.Nie wiedziałem jak to wyłączyć próbowałem na wielesposobów,aż zadzwoniłem do Lenovo.Konsultant telefoniczny z którymrozmawiałem był bardzo nieuprzejmy wręcz bym powiedział żechamski.Rozmawiał jak by nie chciał mi pomóc,zwracał się wniekulturalny sposób jak bym był intruzem i niepotrzebnie dzwoniłcytuję MA PAN TEN TELEFON CZY NIE? zdenerwowanym głosem powiedział.Dodatkowo stękał,komentował różne rzeczy sobie pod nosem,opieszale działał i sprawiał wrażenie jak bym mu w czymś przeszkodził.Wtedyzwróciłem temu Panu uwagę że niekulturalnie się zachowuje topowiedział,że ja jestem nie kulturalny.Nie chciał się przedstawićmówiąc,że nie ma takiego obowiązku,a jak poprosiłem o rozmowę zprzełożonym tego pana to powiedział,że jest to niemożliwe bo wszyscyprzełożeni są zajęci.Poprosiłem również,że chciałbym wziąćudział w ankiecie na koniec rozmowy lecz nie doczekałem się naankietę.Dzwoniąc do wsparcia technicznego oczekujęprofesjonalnej,uprzejmej,szybkiej obsługi.Bardzo jestem niezadowolony zobsługi i z czasu załatwienia sprawy.Napewno będę odradzał innymnabywanie produktów firmy Lenovo bo od 13-02-2017 roku kojarzą mi się zbrakiem kompetentnych ludzi,słabą jakością i żenadą orazsmutkiem.Smartfon zakupiłem ze względu na dobre parametry technicznepłacąc blisko 2000 złotych oraz chciałem zaufać firmie,która polatach wchodzi znowu na rynek z telefonami.Posiadam również LaptopLenovo,który dobrze mi służy i nie mam do niego zastrzeżeń lecz od13-02-2017 roku produkty Lenovo będą mi się źle kojarzyć i raczej jesprzedam.Problem pomógł rozwiązać,ale nigdy więcej nie chcę mieć nic wspólnego z tą firmą.
Na odebranie połączenia w infolinii LENOVO czekałem ok 30s. Obsługujący pan był sympatyczny lecz nie potrafił rozwiązac mojego problemu. Dalszy kontakt z serwisem następował pocztą elektroniczną, gdzie po krótkiej wymianie e-maili, nastąpiło rozwiązanie problemu.
Lenovo to firma która w swoim portfolio ma bardzo szeroki asortyment związany z branżą IT.
10 lat używam produktów tej firmy i nie zawiodłem się jeszcze ani razu.
Duża dostępność punktów sprzedażowych i szeroki wybór przy okresami mocnych promocjach daje mi zadowalającą ofertę.
Polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.