KROSS

(3.93)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 8)

Firma Kross całkowicie...
Firma Kross całkowicie mnie zawiodła. Rower psuje się regularnie, praktycznie co kilkadziesiąt kilometrów pojawia się nowa awaria. Obsługa klienta nie udziela realnej pomocy, a gwarancja w praktyce nic nie daje. Zero profesjonalnego podejścia i wsparcia. Nie widzę żadnych pozytywnych stron – żałuję zakupu i zdecydowanie nie polecam tej marki.

MajorSSmok_69

02.09.2025

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Personel uprzejmy, pomocny....
Personel uprzejmy, pomocny. Od wejścia zostałam zapytana czego potrzebuję, sprzedawca zaproponował różne rozwiązania. Miałam możliwość przymierzenia akcesoriów, a na koniec dostałam rabat :)

Kamizi94

13.07.2022

Placówka

Gdynia, Marii Wittekówny 2/10

Nie zgadzam się (0)
NAJLEPSZE ROWERY, PRODUKCJA...
NAJLEPSZE ROWERY, PRODUKCJA POLSKA.

Katarzyna_3722

28.12.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
serwis bardzo dobry...
serwis bardzo dobry i nie drogi natomiast obsługa sprzedażowa na średnim poziomie, drogie koszty zakupu na raty

zalogowany_użytkownik

11.08.2017

Placówka

Elbląg, Grunwaldzka 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Łukasz_1572

25.06.2013

Placówka

Przasnysz, Leszno 46

Nie zgadzam się (0)
Sklep zadbany, miejsce...
Sklep zadbany, miejsce obsługi czyste i przyjemne. Pracownik po wejściu klienta od razu się przywitał z uśmiechem na twarzy.Pracownik był zajnteresowany klientem Po podejściu do kasy zostałem poinformowany o rabacie cenowym i aktualnej promocji, ponadto dostałem przedłużoną gwarancję na zakupiony towar. Pracownik wudał paragon.

zarejestrowany-uzytkownik

20.11.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo lubię jeździć...
Bardzo lubię jeździć na rowerze ale życie jest takie że zaskakuje nas w rózny sposób i tak własnie się stało. Parę ładnych lat temu kupiłem rower Firmy Kross, który wiernie mi służy, ale pękła mi śruba, której nie można nigdzie kupić (Olsztyn) napisałem maila do Firmy i jakże miło zostałem zaskoczony, uzyskałem informacje, iż śruba zostanie do mnie wysłana. Tylko Firmy poważnie traktujące swoich klientów nie zapominają o nich po zapłaceniu za towar aby takich Handlowców przez duże H było więcej.

zarejestrowany-uzytkownik

28.04.2011

Placówka

Przasnysz, Leszno 46

Nie zgadzam się (0)

KROSS

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż KROSS?

Ktoś 5 dni temu dodał opinię na temat tej firmy

Firma Kross całkowicie...
Firma Kross całkowicie mnie zawiodła. Rower psuje się regularnie, praktycznie co kilkadziesiąt kilometrów pojawia się nowa awaria. Obsługa klienta nie udziela realnej pomocy, a gwarancja w praktyce nic nie daje. Zero profesjonalnego podejścia i wsparcia. Nie widzę żadnych pozytywnych stron – żałuję zakupu i zdecydowanie nie polecam tej marki.
Zgadzasz się?