zaobserwowałam zły stan miejsca obsługi wiedza i kompetencje personelu były niezadowalające cena asortymentu była dobra a zachowanie i wyglad personelu nie sprawiały wątpliwosci jedyna wada która zauwarzyłem było to ze nie mozna było dotykac rzeczy na ladzie personel w wolnym czasie nie zajmował sie sklepem czesto był zamkniey i nie mozna było sie do niego dostac
Zakup na stronie internetowej zdecydowanie pozytywny po zamówieniu bardzo szybki i dobry kontakt cały czas monitorowany mailami można wybrać wpłatę na konto lub opcje przy odbiorze w jednym ze sklepów komputronik których sieć jest dość spora.Zaletą tego sposobu zakupu jest to że można sprawdzić sprzęt i w razie problemów zostawić na miejscu bez zbędnych podroży i wysyłek.Nawet opłata za przesyłkę do sklepu w wysokości 10 zł. uważam za do zaakceptowania.Odbiór zamówionego sprzętu w sklepie Komputronik i demonstracja bardzo miła i zadowalająca.
Po wejściu do sklepu nie zostałem zaszczycony choćby spojrzeniem dwójki sprzedawców (mimo iż byłem jedynym klientem), którzy nie zajmowali się niczym, gdyż mimo iż oboje siedzieli za komputerami nie patrzyli na monitory. Po zadanym pytaniu o najbardziej oczywisty w sklepie z notebookami kabel, Pani choć miła przyniosła na stolik stertę kabelków i powiedziała żebym sobie poszukał bo się nie zna. Drugi pracownik gdy zadawałem pytanie o kabelek który znalazłemrównież nie potrafił odpowiedzieć na moje pytanie. Jedyne co powstrzymało mnie od najniższej oceny to dość miłe usposobnienie Pani która mnie obsługiwała, lecz miła obsługa to nie wszystko.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.