Tanie Branie na wyprzedaż to wydawnicza oferta handlowa/gazetka na artykuły RTV, AGD i multimediów od Avans w nieco zmienionej szacie graficznej z zachowaniem kolorystyki firmowej i w nowym wydaniu gabarytowym, niezbyt wygodnym do przeglądania, taka trochę płachta gazetkowa, zdecydowanie niepraktyczna. Gdy bliżej przyjrzałam się zawartości to też rewelacji nie było, jedynie dogodne zakupy ratalne, więc ”tanie branie” z tytułu nie jest dosłowne a jedynie marketingowy ”chwyt”. Poza tym oferta ”kup 2 tusze a trzeci najtańszy otrzymasz za 1 zł” uważam za bezsensowną, człowiek posiada a ogół jedno urządzenie drukujące do którego jeden rodzaj tuszu pasuje więc kupno różnych mija się z celem. Tak więc Avans się nie popisał tym wydaniem (uważam), gdybym miała potrzebę kupna tej kategorii artykułów, nie skorzystałabym z Avans, gazetka wcale by mnie nie zachęciła, organizuje wyprzedaż w sposób zawoalowany.
Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.