Jakoś tak nigdy nie lubiłem Avansu, raz kupiłam tam telewizor i niestety nie okazał się najlepszy wybór. teraz też wpadłem na chwilę ale jakoś szybko się rozmyśliłem by coś zakupić. nie podoba mi się tam rozmieszczenie towaru(choć mają go nie wiele jak na tak wielką powierzchnię) i w ogóle jakoś tam nijak.brak składu ładu i ogólnie. Dlatego stawiam minus. Obsługa miła, co do tego nie mam żadnych zastrzeżeń.
Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.