Avans.pl

(3.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 875)

Pokaż wszystkie opinie

WITAM UDAŁAM SIĘ...
WITAM UDAŁAM SIĘ DO SKLEPU Z ZAMIAREM KUPNA TELEFONU I PRZY OKAZJI CHCIAŁAM ZOBACZYĆ CAŁY ASORTYMENT.WCHODZĄC DO ŚRODKA ZAUWAŻYŁAM BRAK JAKIEGOKOLWIEK ZAINTERESOWANIA MOJĄ OSOBĄ.PRZYSTANĘŁAM PRZY STOISKU Z TELEFONAMI I NIC .STAŁAM TAM DOBRE DZIESIĘĆ MINUT I NIKT Z OBSŁUGI NIE PODSZEDŁ CHOCIAŻ POPROSIŁAM O POMOC PANIĄ Z INNEGO STOISKA.MOJA CIERPLIWOŚĆ SIĘ SKOŃCZYŁA I POSZŁAM DALEJ OGLĄDAĆ SPRZĘT.DOTARŁAM DO STOISKA Z TELEWIZORAMI I PRALKAMI.WSZYSTKO SIĘ WYJAŚNIŁO ZAŁOGA SKLEPU SIEDZĄC NA PRALKACH ZAJĘTA BYŁA DIALOGIEM MIĘDZY SOBĄ ŻE NIE MIELI CZASU ZAJĄĆ SIĘ KLIENTEM.CIEKAWE GDZIE BYŁO KIEROWNICTWO TEGO SKLEPU???

Edyta_554

15.01.2013

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Avans.pl

Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Avans.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.