WITAM UDAŁAM SIĘ DO SKLEPU Z ZAMIAREM KUPNA TELEFONU I PRZY OKAZJI CHCIAŁAM ZOBACZYĆ CAŁY ASORTYMENT.WCHODZĄC DO ŚRODKA ZAUWAŻYŁAM BRAK JAKIEGOKOLWIEK ZAINTERESOWANIA MOJĄ OSOBĄ.PRZYSTANĘŁAM PRZY STOISKU Z TELEFONAMI I NIC .STAŁAM TAM DOBRE DZIESIĘĆ MINUT I NIKT Z OBSŁUGI NIE PODSZEDŁ CHOCIAŻ POPROSIŁAM O POMOC PANIĄ Z INNEGO STOISKA.MOJA CIERPLIWOŚĆ SIĘ SKOŃCZYŁA I POSZŁAM DALEJ OGLĄDAĆ SPRZĘT.DOTARŁAM DO STOISKA Z TELEWIZORAMI I PRALKAMI.WSZYSTKO SIĘ WYJAŚNIŁO ZAŁOGA SKLEPU SIEDZĄC NA PRALKACH ZAJĘTA BYŁA DIALOGIEM MIĘDZY SOBĄ ŻE NIE MIELI CZASU ZAJĄĆ SIĘ KLIENTEM.CIEKAWE GDZIE BYŁO KIEROWNICTWO TEGO SKLEPU???
Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.