Będąc obok zaszedłem do sklepu aby zorientować się w ofercie telewizorów o mniejszym ekranie. Po wejściu do sklepu pracownik dał mi czas abym się zorientował w ofercie i już po krótkiej chwili zaproponował mi swa pomoc. Zadał mi kilka pytań aby móc zaprezentować odpowiedni telewizor. Widać było, że stara się abym był zadowolony z pobytu. Nie mówił niczego, czego nie był pewien. Byłem tam ponad 20 minut, ale warto było.
Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.