Avans.pl

(3.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 875)

Pokaż wszystkie opinie

Obsługa totalnie nie...
Obsługa totalnie nie interesuje się klientem płci żeńskiej w młodym wieku ( ok 23 lat). 6-ro pracowników będących na zmianie było głęboko pochłoniętych piciem kawy (herbaty). Dopiero po osobistym podejściu do pracownika zostaje nawiązany jakikolwiek dialog. W momencie gdy pracownik orientuje się, że klientka jest zdecydowana do zakupu nawiązuje miły dialog ( chęć sukcesywnej sprzedaży ). Salon przejrzysty i czytelny.

Agnieszka_1632

19.02.2011

Placówka

Gliwice, Dworcowa 42

Nie zgadzam się (4)

Avans.pl

Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Avans.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.