Avans.pl

(3.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 875)

Pokaż wszystkie opinie

sklep sklada sie...
sklep sklada sie z 2 poziomów, na samym początku zaskoczenie 0 klientów, z boki wszyscy pracownicy stoją w kupce i po dosłownie wejścu i powiedzeniu dzień dobry "atak sprzedawcy" nawet nie można było się samemu rozejrzeć. poprostu czułem się jak złapany w jakąś sieć lub podejrzenie iż jestem złodziejem lub niepotrzebną osobą która trzeba się pozbyć bo przeszkodziłem im w rozmowach, na 2 poziomie efekt podobny tylko jak zauważono mnie jako klienta natychmniast się wszyscy rozeszli. podeszła po chwili pracownica. wszystcy ubrani w firmowe stroje i inentyfikatory towar , opisy, ceny wszystko idealnie. obsługa przemiła tylko za szybko atakują do klienta

Sławomir_83

23.10.2009

Placówka

Brodnica, Lidzbarska 2

Nie zgadzam się (25)

Avans.pl

Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Avans.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.