Avans.pl

(3.28)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 875)

Pokaż wszystkie opinie

Sklep trochę słabiej...
Sklep trochę słabiej zaopatrzony niż inne duże sklepy z RTV i AGD, ale to chyba ze względu na powierzchnię. Obsługa bardzo uprzejma gotowa do pomocy. Pan którego wypytywałem o telewizory LCD potrafił odpowiedzieć na wszystkie moje pytania, widać było, że się na nich zna. Niestety nie miał plakietki z imieniem. I jeszcze jedna pozytywna ocena to bardzo interesujące ceny, trochę niższe niż w innych ... dużych sklepach.  Rozwiń

zalogowany_użytkownik

18.05.2009

Placówka

Warszawa, Sławoja-Składkowskiego

Nie zgadzam się (26)

Avans.pl

Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Avans.pl?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.