W sklepie znajdowało się bardzo mało ludzi. Sprzedawcy zajmowali się rozmowami między sobą. Poszłam na dział z telefonami. Przy stanowisku gdzie stoi komputer i sprzedawca obsługuje, przy komputerze było aż 4 sprzedawców, którzy byli na portalu nasza klasa oglądali jakieś dziewczyny i komentowali, bardzo głośno się śmiali. żaden z nich nie zainteresował się czy w czymś pomóc, wogóle nie zwracali uwagi na klientów, byli zbyt zajęci sobą
Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.