Udałam się do sklepu, ponieważ byłą promocja cenowa dotycząca telewizorów. Ocena -3 wzięła się stąd, że czekałam ok.10 min. aż podejdzie ktoś z działu, żeby wypisać mi dyspozycję kredytową, następnie pani obsługująca kredyty przez pół godziny nie potrafiła prawidłowo wypisać wniosku kredytowego, potem przez kolejne 15 minut czekałam, aż ktoś mi wyda ten telewizor na podstawie zatwierdzonych dokumentów sprzedaży ratalnej. Rozumiem, że było to otwarcie sklepu, ale nie można zostawiać nie przeszkolonego personelu samemu sobie, a niestety w kilku momentach zabrakło osoby decyzyjnej.
Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.