Weszłam w celu zakupu przedłużacza. Na terenie sklepu było 2 panów, jeden z nich rozmawiał przez telefon, zasygnalizowałam mu chęć zakupu. Kiwnął głową i rozmawiał dalej, usuwając się za regał. Podeszłam do drugiego pana, siedzącego po prawej stronie od wejścia, w jeansowej kurtce, zajętego patrzeniem w monitor. Poza mną w sklepie były jeszcze 2 osoby. Pochodziłam między regałami jakieś 15 minut. W końcu postanowiłam "przeszkodzić" panu przy komputerze (bo ten drugi rozmawiał dalej za regałem). Po tak długim okresie dowiedziałam się, że nie mają takich rzeczy.
Avans od 2000 roku istniał jako stacjonarny elektromarket. W 2015 roku podjęto jednak decyzję o funkcjonowaniu wyłącznie on-line. Dzięki temu zabiegowi firma oferuje jedne z najlepszych cen na rynku oraz bardzo szeroką ofertę, a klienci mogą cieszyć się z wymarzonych produktów bez wychodzenia z domu. Sklep internetowy Avans jest doceniany przez klientów z wielu powodów - przede wszystkim, chwalą sobie szybką i bezpłatna dostawę, a także profesjonalną obsługę, ponieważ infolinia funkcjonuje cały tydzień.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.