Po wejściu do Pizzeri klient sam musi znaleźć sobie stolik, zabrać menu, a następnie po dokonaniu wyboru na to, co chce zamówić podchodzi do kasy, gdzie składa zamówienie. Osoba przyjmująca zamówienie ubrana jest w strój firmowy, z logiem pizzerii Vinci na piersi. Przyjmując zamówienie pyta jedynie o wielkość pizzy. Nie padają żadne pytania z jej strony odnośnie dodatków, sosów czy produktów objętych promocją. Na pytanie o sosy przez klienta (mnie) zostaje podana informacja, że można sobie wybrać któryś z lodówki. W lodówce znajdują się niepodpisane półmiski i salaterki z sosami oraz sałatkami. Samemu trudno jest rozpoznać rodzaj produktów i dokonać wyboru. Po dokonaniu zamówienia i opłaceniu Pani przy kasie dziękuje, ale nie informuje o tym ile należy czekać na jego realizację. Po około 10 minutach inna pracownica pizzeri przynosi zamówienie (średnia pizza i cola) oraz sztućce życząc smacznego. Pizza ma dobrze wypieczone ciasto i bogata jest w składniki, które wydają się być świeże. Sztućce są czyste, podobnie jak stół, krzesła oraz podłogi. W lokalu panuje spokojna atmosfera, słychać też cicho przygrywające radio. Po skończeniu posiłku wstałam od stolika pozostawiając na nim naczynia i sztućce. Wychodząc pożegnałam się, jednakże na swoje "do widzenia" nie uzyskałam odpowiedzi, gdyż nie zwracano już w tym momencie na mnie uwagi. Ruch w pizzeri nie był tego dnia duży. W sumie poza mną w lokalu zajęte były jeszcze trzy stoliki.
Pizza spora. Wybór niezły jak na pizzerię na osiedlu, spokojnie i nie tłoczno. Jest gdzie zaparkować (duży plus). Blisko z Kauflandu (duży plus). Mało stolików w środku - minus. Chyba nie ma klimy - minus. Fajne loże imprezowe - chyba nowe, bo w środku ich wcześniej nie widziałam (to oczywiście plus).
Czas oczekiwania na zamówienie - średnio od 10 do 30 min. (znośnie).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.